سلام

سلام پرنده مهاجر  

که شبانه  

از آسمان ذهنم می گذری  

سلام قوی قشنگ 

که بی بهانه 

از برکه چشم می گذری  

و سلام بر تو ای جویبار  

که با رقص 

از میان دشت می گذری  

دوست دارم که برگردی 

به سرزمین یکرنگی 

تا دوباره جوابم کنی 

بیا!

نظرات 10 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://dostebivafayeman.blogsky.com

زیباترین سلام روی زیباترین بال پرندگان مهاجر تقدیم به اجی عاطفه به به عالیه ایول

رامین چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

سلام ابجی خودم
ای ول خیلی بل سلیقه هستی امیدوارم موفق باشی

رامین چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام ابجی خودم

ای ول ایول چه با سلیقه

امیدوارم موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام ابجی ستاره عزیز
وقتت بخیر
امید وارم حالت خوب باشه هر جا که هستی
راستییییی مبارک باشه؛ وبلاگت رو میگم
انشالله که بتونی در وبلاگت مطالب خوبی جا بدی من خودم رو معرفی نمیکنم
سعی کن خودت حدس بزنی کی هستم
برات ارزوی موفقیت و خوشحالی میکنم
مراقب خودت باش
یا حق

وای کاش معرفی می کردی بکر کنم داداش رضا هستی امیدوارم درست گفته باشم .ممنون که بهم سر زدی

مرتضی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

سلام خیلی خوب بود نمای خیلی قشنگی داره
ممنون
موفق باشی

ممنون که نظر میدین . امیدوارم بتونم بهترش کنم .

ehsan7336 پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام...خوبی؟فعلا که اغاز خوبی داشتی...سعی کن چندتا تصویر خوب بزاری

سلام ممنون چشم حتما کمکم بهتر میشه انشاالله .ممنون که اومدییییی

افسر شهیدی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام آجی جون خوبی فدا مدا؟ خیلی عالیه امیدوارم که بتونی پیشرفت عالی داشته باشی و بتونیم در اعلی درجه شما رو ملاقات کنیم به امید اون روز فدا مدا تو قربون
جمال شصت بند دیو مرتضی علی صلوات

ممنون خیلی لطف کردی انشا الله موفق باشید

محمد رضا گلزار جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:44 ب.ظ


محمد رضا گلزار جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام اجی گلم خوفی چطوری ببین وبلاگت خوبه ولی عکس منو فراموش کردی بزار تا دوستت رو همه ببینند؟

[ بدون نام ] یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

معبودا!
به بزرگی آنچه داده ای آگاهم کن
تا کوچکی آنچه ندارم نا آرامم نکند.


از یاد رفته .با ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد