سلاااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممم

سلااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممم به همه ی دوستای گلمممممممم من خیلی بلد نیستم حرفای خوشکل بزنم میخوام داخل وبلاگم مطالبی که دوست دارم بنویسم امیدوارم شما هم دوست داشته باشید. یه خورده از خودم بگم 21 سالمه دانشجو رشته مدیریت جهانگردی دانشگاه پیام نور خوب دیگه نمی دونم چی بگم . لطفا نظر بزارین ممنوننننننننننننننن

نظرات 7 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام خوبی وبلاگت خیلی قشنگه مبارک باشه

سجاد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

fhcl uhgdi

فرشاد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://ehsase-far.blogfa.com

به به به.....این وبلاگ خوشــــــملی .....صاحبش کو ....زود باش اگه آب دستته بزار بیا .......

فرشاد چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ http://ehsase-far.blogfa.com

حـــــــــــــس بـــــــاد

انرژی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.shahin291.blogfa.com

سلام ستاره من انرژی هستم وبلاگ خوبی داری به من گفته بودی که عکستو میزاری نوی وبلاگت اگه گذاشتی به من توی چت خبر بده

افسر شهیدی پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام آجی جون خوبی فدا مدا؟ تو خودت خوشگلی احتیاجی به حرف خوشگل زدن نداری که همین واسه ما کافیه فدا مدا

بــــرکه نـــیــلوفر آبـــی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ق.ظ



سلام آبجی
ببخش که دیروز یه دفه رفتم اینترنت قطع شده بود .
می بینم که وبلاگ زدیو و بــــــله
خوبه انشاا... به سلامتی
راستی به دوستان بگو خاطرات خو بشون نخ سوزن(مخصوصا) عاشقانه شون رو برات بفرستن تا با نام خودشون یا نام مستعار بزاری تو وبلاگت ، چون نوشته بودی خاطرات اینو میگم
دیگه عرضی نیست به جز سلامتی شما
بـــــــــــــــــــــــــای (وقت کردی بیا چــت)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد